Veelgestelde vragen
Header YFS.nl 1510x265

Veelgestelde vragen YamaFoodShop.nl

Uw bestelling

Hoe plaats ik een bestelling bij YamaFoodShop.nl?

Wanneer u een product wilt bestellen, plaatst u het artikel in uw virtuele winkelwagen. U kunt zoveel producten toevoegen als u wilt. Heeft u alle gewenste artikelen in uw winkelwagen verzameld, klikt u vervolgens rechtsboven op het ‘Winkelwagentje’, waarna u uw gegevens kunt invullen en uw bestelling kunt plaatsen.

Zijn alle prijzen van de producten op YamaFoodShop.nl inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op YamaFoodShop.nl zijn inclusief BTW.

Ik heb betaald, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Twijfelt u of de betaling verwerkt is? Neem dan contact met ons op via info@YamaFoodShop.nl.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, kan ik dit retourneren?

Mocht u een ander artikel hebben ontvangen dan u heeft besteld, dan kunt u dit artikel retourneren. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact met ons op via info@YamaFoodShop.nl. Wij zullen u vervolgens inlichten over de
retourprocedure.

Mijn product is beschadigd, kan ik deze omruilen?

Alle klanten van YamaFoodShop.nl hebben recht op een goed product. Als een artikel buiten uw schuld om kapot gaat, dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@YamaFoodShop.nl. Vanzelfsprekend vergoeden wij bij een terechte klacht de gemaakte verzendkosten.

Levertijd, verzendkosten en verzending

Wat is de standaard levertijd bij YamaFoodShop.nl?

Omdat bijna alle artikelen op voorraad zijn, kan YamaFoodShop.nl een snelle levertijd garanderen. Bestelt u op maandag t/m vrijdag voor 12:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden! Bestellingen van vrijdag na 12:00 uur en in het weekend worden op maandag verzonden.

Wat zijn de kosten voor verzending?

Nederland:
Orderbedrag tot € 25,- : € 6,50 verzendkosten (incl. btw)
Orderbedrag € 25,- tot € 40,- :  4,- verzendkosten (incl. btw)
Orderbedrag boven € 50,- : gratis verzenden

België:
Orderbedrag tot € 25,- : € 10,- verzendkosten (incl. btw)
Orderbedrag € 25,- tot € 60,- : € 7,50 verzendkosten (incl. btw)
Orderbedrag boven € 60,- : gratis verzenden

Geschillencommissie

Als je als consument of als zakelijke klant vindt dat je klacht niet naar behoren is behandeld, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (of via www.sgc.nl voor consumenten en via www.thuiswinkel.org voor zakelijke klanten te bereiken).

Waar vind ik het herroepingsformulier?

Deze vindt u hieronder en bij de Algemene Voorwaarden. Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen. U kunt het formulier in pdf downloaden door hier te klikken.

a. Aan: YamaFoodShop.nl
    Rutherfordweg 2
    3542 CG Utrecht
    info@yamafoodshop.nl

b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
    de verkoop van de volgende producten*:
    de levering van de volgende digitale inhoud*:
    de verrichting van de volgende dienst*:
    ,herroept/herroepen*.

c. Besteld op*/ontvangen op*:

d. [Naam consumenten(en)]

e. [Adres consument(en)]

f.  [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

logos

Winkelwagen
Product is toegevoegd aan winkelwagen